CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

PEMINAT NOVEL

Thursday 25 April 2013

Review Novel Coke & Sundae II



Ok next review Novel kesinambungan daripada novel COKE & SUNDAE…. masih ingat lagi dengan Azyan aka gorilla dan Syakir aka cicak kobeng??? …..haaa ni kesinambungannya pulak. Alam perkahwinan Doktor Muhammad Syakir dan Puan Azyan dalam COKE & SUndae II…



      Muncul watak baru dalam novel ini salah satunya watak antoganis iaitu Katrina Kaif ,anak Tan Sri Kaif (watak yang paling aku benci…hahahahaha…watak jahatkan harus lah benci).Katrina Kaif yang mengacau-bilau kan keluarga bahagia  Doktor Muhammad Syakir dan Puan Azyan. Katrina ni juga doktor satu tempat kerja dengan Syakir, dan juga doktor yang paling tergila-gila kan Syakir sampai guna bomoh “Mak Esah” lagi…(Fuhhhh hebat juga penagan Syakir ni…) untuk dapatkan Syakir walaupun dia tahu Syakir tu suami orang….
     Musliha juga seorang doktor dan kekasih kepada Doktor Izmi yang merupakan sahabat baik Syakir…Musliha tahu niat Katrina kepada Syakir yang menggunakan bomoh untuk mendapatkan Syakir tapi sayang dia tak sempat bagitahu Syakir sebab  dia excident yang meragut nyawa dia.          (Sebenarnya encident tu telah pun dirancang oleh seseorang…..siapa yang rancang???? Dan bunuh Doktor Musliha kena lah dpatkan nove ni dulu ok…x best lah kalo nak cerita). Tapi sebelum meninggal dunia Doktor Musliha sempat tinggal kan sesuatu untuk Syakir iaitu sepucuk surat yang menceritakan segala-galanya. Selepas membaca surat tu lah kita dapat tengok pentas lakonan Doktor Muhammad Syakir yang boleh buat kita bengang, sakit hati, dan macam-macam lagi lah sebab tak puas hati dengan perangai Si Syakir ni…….

     Ameerul Hasif anak Teruna Doktor Muhammad Syakir dan Puan Azyan keletah dia boleh buat kita tergelak, macam-macam ragam dia ni…gigit telinga orang lah, isi julap dalam makanan sampai kawannya tu sakit perut, paling best dia gigit tangan si Katrina Kaif tu….semua teletah dia bersebab kalau nak tahu sila lah dapatkan naskah ini ok…Walaubagaimanapun dia merupakan penyokong kuat ibu dia Azyan…Coke + Sundae = Hot choclate...hehehe
Ok sampai sini jelah kita review kalo banyak-banyak nanti tak best lah kan tapi jangan risau novre ni Happy ending. Sebenarnya banyak lagi kisah nya antaranya ialah kisah Azuan bercinta dengan Emelda,  Kisah Syamil (adik Syakir) dengan Dora-Dora, kisah Anuar yang kehilangan isteri dan 2 orang anak perempuannya, Kisah Hana, Encik ikhwan, Zaril, Aria, Leena, Rizlan dan banyak lagi lah….Kalau nak thu semua kisah mereka anda Wajib dapatkan dipasaran….

p/s: Thum up Kak ilya…tunggu novel berikutnya dari akak….

1 comment:

Teman Membaca